Like a cat in a bag, waiting to drown.

( The Verve – The Drugs Don't Work )

Jag ger upp.

Det är inte meningen att jag ska komma in på Enskilda. Då skulle inte allting gå så åt helvete för mig hela tiden. Och nu orkar jag inte mer - jag orkar inte kämpa för ett VG i spanska, jag orkar inte bry mig om att jag bara får VG i svenska, jag orkar inte bry mig om att jag får typ G i matte, jag orkar inte bry mig om failade musikuppgifter och SO-uppdrag. Orkar inte bry mig om att jag får ett G i bild. Jag orkar inte bry mig längre. Det är lättare att bara ge upp.

De senaste veckorna har allt som har med skolan att göra varit emot mig. Jag kommer säkert få IG på engelska grammatikprovet, bara för att ödet vill retas lite till. Och även om jag sätter mig ned och skriver om steg 20 och steg 25 i spanska så kommer säkert någonting hända - jag tappar min dator i en vattenpöl, typ.
Jag orkar inte längre.
Kunskapsskolan har varit ett helvete från dag ett, med alldeles för höga krav. Och det gick utför i sexan, sjuan, åttan, och nu i nian så räddade de mig med personliga vägar och sådant crap. Fast nu kan man inte det längre.

Jag kommer öva till musiken, för det skulle vara hemskt mot Vera och Karro om jag inte ens försökte, men sen får det vara nog. Jag orkar inte längre. Jag skiter i om jag sluta olycklig på Tessin och tar livet av mig i en container. Jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Sofie <3

Om du börjar på tessin kommer du inte ta livet av dig. du kommer vara tvungen att hjälp mig så jag inte gör det! om du hamnar på tessin med mig så måste vi ta hand om varandra :) <3

2011-05-26 @ 22:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0