Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid. Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

( Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan )

Alltså jag vet att jag länkade den här låten för några dagar sedan, men nu blev det så :s

Tihi, jag behövde en paus från mitt novellanalys-skrivande. Just nu analyserar jag "Att Döda Ett Barn" av Stig Dagerman. Fett mainstream man är då.
Idag lämnade jag in ett failat NO-uppdrag på en och en halv sida, och skrev ett failat NO-prov som knappt är värt ett G :s Och så har jag börjar göra smileys igen, gaaah!
I alla fall. Jag gick bara in lite här eftersom jag behövde ett par minuters paus. Busigt, haha.
Jaja, jag borde fortsätta. Fast först slänger jag in någon bild här :>


Alltså jag skrattar varje gång, haha.

Tihi, puss äckelbarn :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0