I've got your back if you've got my hand, this isn't over it just began.

( Anberlin – Audrey, Start The Revolution! )

Tihi, det känns som att jag kommer bjuda på värsta bildbomben någon gång snart, haha. Jag har ju hittat massor av söta saker! :o
Min avslutningsmiddagsklänning (från "Kling" :>), en Hello Kitty-dryck, min fototapet? Det där fina fotografiet av mig och bror när vi var små? Tulpanerna som jag och Hannis plockade i lördags? De där störa bilderna av Hannis? x) Haha, det finns så mycket fint i världen, alltså.

Men jag tänkte bara slänga in ett inlägg för att visa att jag fortfarande lever, hehe. så puss!


Tihi, jag slänger in en gullig bild av mig och Erik! Sommaren 2010? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0