I wanna be laughed at, laughed with - just because.

( All Time Low – Weightless )

Tihi, nu har jag fixat lite fina bilder! På saker jag fick yesterday, mhmn... Så kommentera, will'ya? 


Skor till avslutningsmiddagen! Fast ni vet inte hur klänningen ser ut, haha. Men det blir fint.
( Från J.C. )


Skolavslutningsklänningen, haha. Mer får ni se på skolavslutningen! (och jag kanske lägger upp en bild här den dagen också ;3)


Och älsklingsbästis gav mig min födelsedagspresent! Åh, vad snäll hon är ♥
Lila Converse, obviously, och jag ska ha dem på skolavslutningen, tihi.
( Hmm... Skolavslutning i sjuan: Svarta Converse. Skolavslutning i åttan: Gula Converse. Skolavslutning i nian: Lila Converse. Någonting säger mig att jag tycker om Converse lite grann :$)

Men ni får ha det bra resten av dagen! Pussy ♥





Kommentarer
Postat av: julia

DAMN snygga skor :D <3

2011-05-23 @ 08:16:24
URL: http://juliasandstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0