I feel I've come to realize how fast life can be compromised. Step back to see what's going on - I can't believe this happened to you.

( Sum 41 – The Hell Song )

Jag har inte skrivit ett ordentligt inlägg här på några dagar, men ni får lite uppdatering i alla fall, huh? :D 
Jag funderar på att skriva de andra listorna som tidsinställda inlägg, så behöver jag inte bry mig mer den här veckan, haha. Inte för att det är "jobbigt" att blogga eller så, jag känner bara inte riktigt att jag har tid. Men nu måste jag bara skriva en debattartikel, typ. Sen kan jag sova fram till tisdag, haha. Nej, jag har en del jag måste göra i helgen, men det löser sig säkert.

Nästa vecka fyller jag sexton år också! Och om typ... tre veckor (?) slutar jag officiellt grundskolan! Åh, vad spridda känslor det blir, haha. Jag kommer sakna alla de här vännerna som jag vet att jag inte kommer hålla kontakten med, typ :< Fast samtidigt är jag lite excited över Lawliet och min "kontorslampa"-plan, haha. Det blir fint. Vi kommer äga.

OCH OM DET ÄR TYP TRE VECKOR TILL SKOLAVSLUTNINGEN SÅ ÄR DET TYP TRE OCH EN HALV VECKA TILL HARRY POTTER-VÄRLDEN!!!!
Förlåt, jag var bara tvungen att få ur mig det :)

Alltså, haha. Jag ska nog plugga lite nu, innan jag blir för trött.

Kramis


Tihi, jag slänger in lite fotobomb med gamla bilder härva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0