Everybody hurt somedays - it's okay to be afraid.

( Avril Lavigne – Everybody Hurts )

Happ, då var det Juni, då. Öh... För en timme sedan, typ. 

Avslutningsmiddagen igår var helt okej. Det blev mest att sitta ute på bänkarna och prata om skitsaker med vännerna ♥ Fast självklart blev jag alldeles sentimental över att jag aldrig kommer träffa vissa människor efter skolavslutningen igen :< Blögh.
Självklart kommer jag nästan vara glad att slippa en del folk - jag börjar bli så less på vissa! Fast mest less är jag nog på hur jag känner mig när jag är med dem. Äck. 

Idag hade jag hemstudiedag, så jag har suttit hemma och gjort... Jag vet inte vad, egentligen. Tittat på NUMB3RS, glott på Desperate Housewives och... ätit tårta. Yum. Jag gillar inte tårta, haha.
Så nu funderar jag på att börja plugga! Kvar över ett på natten, haha. Stördo. Men jag är inte trött, så det är väl trevligt att göra någonting vettigt för en gångs skull, yepyep. 
Rita, mysigt. Fast jag kan inte rita, och jag vet inte var mamma har lagt mitt ritblock. Såå... Jag får IG i bild då, vem bryr sig?

Det känns som att det var någonting annat jag skulle säga. 
Jo, juste. OM MINDRE ÄN TVÅ VECKOR ÅKER JAG TILL USA!!! ♥♥♥♥♥♥

Puss på pannan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0