Day seven: four turn offs.

När man är för dryg.
När man har ännu torrare humor än jag, haha.
När man är för ytlig.
...jättefula människor :$$

Ahaha, motsägelsefullt, ohja.

Jag slänger in inlägg i inlägget, mhmn... 
Idag är det hemstudiedag, wihoo. Fast jag har inte studerat någonting :$ Det får bli ikväll. Fast sent ikväll, för senare så ska jag in och titta på Pirates of the Caribbean tillsammans med Towe och Älsklings-Sofie :3 Det blir fint. 
Och därför ska jag knalla in i duschen nuva, så vi ses kanske senare ikväll!

Tarar!


Kommentarer
Postat av: eelin

fett sneaky att du har länkat min blogg utan att jag vet att du läser den ;D



<3

2011-05-23 @ 21:31:53
URL: http://elinjbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0