But I know - if you keep comin' back for more then I'll keep om tryin'.

( Poco – Keep On Tryin' )

Yao, nu är det tekniskt sett lördag då, men jag har inte sovit än - så in my head är det fredag! :>
I alla fall.
Igår var awesomesås, yesyes. Hela nian åkte till Stockholm - Moderna Museet, Nobel Museet och Gröna Lund! :D That's awesome.
Moderna var ganska fint - fotoutställningen var ganska intressant, även om jag tycker att det skulle varit mycket bättre om vi fått gå runt själva istället för att ha en guide som berättade vad han tyckte om bilderna, haha.
Nobel Museet var också intressant, och vår vackra mening blev "Vår Doris hon andas och uppslukas på planet budda katt". Haha, ingen fattar det där :3

Grönan var fett awesome! Tihi, jag har aldrig åkt berg-och dalbana i hela mitt nästan sextonåriga liv förut, men jag älskar't! Tihi, jag blev fett adrenalin-junkie, och åkte allt. Utom fritt fall, men det är jag för feg för, haha.
Men jag åkte till och med Insane! :D TVÅ gånger! En gång framlänges och en gång baklänges, haha. Och Jonatan var söt och skrattade inte åt mig när jag skrek (VILKET ALBERT GJORDE NÄR VI ÅKTE JETLINE. Bög.).
I alla fall, fett fin dag blev det. En fin dag med avgångsklassen på Kunskapsskolan, haha. ♥
Jag kom hem typ tjugo över tolv/halv ett i natt (eftersom vi fastnade i en trafikkö någonstans utanför Södertälje, hmm), och trillade i säng. Och så sov jag fram till tjugo över två idag, när pappa kom hem från jobbet, haha. Han tyckte att jag sovit tillräckligt, fniss.
Men sen har jag typ bara degat i sängen och tittat på fjärde säsongen av Desperate Housewives hela dagen, och klagat på hur ont jag har i hela kroppen, ngehehehe.
Jaja, jag är helt slut, så jag ska nog trilla i säng snart. Efter "ett" avsnitt av Desperate Housewives. EHEHE.

Puss på er, i alla fall. 
Jag hade Mr Maximilian med mig, men jag fotade ingenting, så det blev inga bilder - men ni får en Google-bild istället, YES!



Insane (Lägg märke till att den är typ lika högt upp som fritt fall, JISSES!) och Jetline (den ljusblå, då. Den lila är "Vilda Musen", vilken jag också åkte, i och för sig ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0