Baby we can photoshop until we're both rolling on floor laughing.

Hejsan noerdz.
Nu har ni inte hört från mig på några dagar, hehe. Men jag har inte orkat slå på min dator. Inte ens idag - just nu sitter jag vid min mors dator och skriver (vilket är varför det blev en random rubrik som inte är en låttext, fnissfniss).
Senaste veckan har varit ett helvete. Jag har haft tre prov (NO, Matte Nationella och Idrott och Hälsa), NO-uppdraget skulle lämnas in och så hade jag massor av redovisningar, typ. Hm, härligt.
Mennnnn... Mitt SO-uppdrag gick tydligen åt helvete, och jag fattar inte hur de har bedömt dem över huvud taget. Härligt. Men... Förra veckan fick jag veta att jag fick VG på Nationella provet i biologi i alla fall :D Och MVG på alla delar i engelskan. Yesyes, imponerad? Oh yes indeed...

Idag köpte jag en fin klänning till avslutningsmiddagen (vilket ni kanske kan få bild på om några dagar, hihi), och imorgon ska jag leka (ha fettodag) tillsammans med min bästa vännis :>

Puss och fisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0