And that is why I smile, it's been awhile since everyday and everything has felt this right.

( Avril Lavigne – Smile )

Jahapp. Då var man en dag äldre då, haha. Eller "ett år äldre", som man brukar säga.
Fast det har inte direkt varit någon speciell dag, eller så. Skola, tandläkare, middag, dator. Kanske ska öva lite till musiken sen. Och spela tv-spel. Och ta en dusch. Great.
Nejmen det har varit en okej dag, trots att jag ogillar födelsedagar. Massor av oförtjänad uppmärksamhet, bara. Äsch. Men vi hade lite roligt när vi skrev kommentarer på någon åttas uppsats. Det blev fint.
EN JÄTTE? VAR?!
I lol'd.

Meeeeeen... När jag hade varit hos tandläkaren så gick jag in på Ica och hämtade ut mitt paket :3


( http://www.bubbleroom.se/tjej/rob-ls-rib-bolero-black-svart )

Så det är lite fint, då har jag allt utom tights till avslutningsmiddagen, yepyep.

Anyways. Nu blire lite... Öh, någonting. Facebook kanske, eftersom jag har återaktiverat den nu ^-^

Pöss, jag bjuder på en gammal bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0