You are the one, the one who flies next to me - whispers "I'm scared - look out it's a willow tree!"

( Here In Your Car (Hellogoodbye Parody) - Ministry of Magic )

Egentligen hade jag tänkt slänga in ett inlägg igår, men jag orkade inte, plupp :o 
Kom hem typ.. strax innan elva? Så då tittade jag på O.C. istället, fnissfniss.
Men... Igår slutade jag grundskolan då. Det känns lite tomt, faktiskt. Fast man har ju haft fyra fantastiska år, och jag vet verkligen inte hur ett femte skulle kunnat toppa allt, haha. Och trots att allting känns sorgligt och jobbigt just nu, så har ju faktiskt tillvaron öppnats för nya äventyr - det är dags att växa upp och utforska resten av världen!
Och jag börjar med Florida då, haha. (På tal om det... Jag åker om 30 timmar!!!!!! (Ja, det var värt ett överskott av utropstecken, och ja, vi åker hemifrån klockan halv fyra på morgonen, fnissfniss.)) Och så finns ju småplaner på att åka tillbaka dit nästa vinter tillsammans med bästa Josefine, haha. Harry Potter-nördar på äventyr!

I alla fall. Jag kommer sakna Kunskapsskolan grymt mycket! Och alla fantastiska människor jag lärt känna. Och världens bästa handledare, Elin och Matilda! Och fina Elin fick oss att skriva brev till oss själva igår, som hon kommer posta om tre år. Och så fick man ju med ett fint litet personligt brev och ett vykort i betygskuvertet. För att hon vill höra ifrån oss någon gång under sommaren, haha. Fast jag funderar på att köpa ett vykort i Florida och skicka därifrån istället. Det blir fint.

Jaa... Nu har jag hållit det lite lättsamt. Men vet ni vad jag kommer sakna? Ät smygäta pepparkaksdeg i ett bås på övervåningen. Haha. Jag ville vara lite orginell där, eftersom alla andra babblar om att bli utskällda av Pia och sånt. Men jag kommer nog sakna att bli utskälld av Pia ibland också ;) 
Alltså, oj vilket långt cepeinlägg det här blev. Jag känner att jag har lite svårt att slänga ur mig vad jag egentligen känner just nu (därav ett allt ifrån seriöst brev till mig själv som jag skrev igår, höhö).

Men jag slänger in ett par bilder från igår här i alla fall. Ha det gött - jag ser till att blogga imorrn, tihi.


Söt bild :3


...mindre seriös bild.


Fin handledare bjöd på marängtårta :33


Fin Albert ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0