Vi är dubbla.

-gästblogg-
Den wow-spelande tjejen med killsmak som ska förbättras är tillbaka.
Flicia(mitt smeknamn på Felicia Palm som styr denna domän).

Vi har ett lite speciellt förhållande. Om du och jag vore tillsammans som flickvän&flickvän så skulle vi vara ett sånt där par som gjorde slut och blev ihop ungefär varannan vecka.
Du är en underbar flicka som jag kan sitta på golvet i ett provrum med i bh och jeans och leka ankor.
Men du är också samma tjej jag såååå lätt kan bli arg på. Vi ÄR divor/attentionwhores/whatever och får inte alltid plats i samma skola. Men ändå så är jag så galet glad med dig i ett litet provrum.
Det är så dubbelt att jag faktiskt tycker om(älskar) dig ännu mer.
Du är den som jag vill skrika på och den jag bara vill krama i evigheter.
Vi är antagligen alldeles för lika varandra min raring<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0