Varm måndag (fast för er är det ju tisdag nu, maha)

23:32

Alltså äckligt varmt det har varit hela dagen, möhö.
Fast jag har typ gått runt i ett shoppingcentrum med luftkonditionering större delen av dagen. Fast nu har jag precis tagit ett mysigt kvällsdopp i poolen med mor och far. Alltså... Jag vet att ni är avis på att jag är i ett land där man bara randomly "Åh, vad varmt det är..." *fläkta med papper* "Kom, vi tar ett dopp i poolen!"
Fast det är ju rätt så mysigt med pool typ tre meter från dörren. MAhAHA, vad ni är avis nu.

I alla fall. Vi var på shoppingrunda hela dagen typ :) Så jag har införskaffat... fyra toppar, en bikini, en klänning, två behåar, ring, halsband och ett par shorts.
...jag kan slänga in lite bilder faktiskt :oooo <3


Linne med piratsvampbob på, muahaha. Och så står det "What arrh you looking at?" på det. Det är fint.
Köpt på Forever 21  <3


Har hoppat på "luftig, kort topp"-trenden, haha. Och så står det "Merci Beaucoup" på. Fint.
Köpt på... öh... Tre siffror, typ 7.9.5 eller något sånt, haha.


En till luftig, kort topp med lite random tryck.
Köpt på samma ställe som det förra :3 (Köp en - få den andra med 50% rabatt)


En fin t-shirt, mahaha. Det står "Ifyoucanreadthisuhavewaytoomuchtimeonyourhandssogetajob", vilket jag tyckte var lite fint.
Man21 från Forever 21. (Killavdelningen på Forever 21 :3)


En gullig, blommig klänning, med lite speshul rygg. Vilken jag lägger in en bild på här nere, haha.
Köpt på 2 b bebe.


Jag hade inte bilder på resten dock, men det kanske kommer fram imorgon eller något.
Men det var i alla fall ett par hotpants/shorts som det står "SUPERMAN" på, ett halsband med "glasögon" som hänge, en ring som ser ut som en leopard, en svart bikini och två behåar från Victoria's Secret. Enkla basbehåar i bomull, typ. Två för $50, mahahhahaha. Inte särskillt mycket.

Men nu ska jag titta på Family Guy för åttonde gången idag (haha, Family Guy visas hela tiden på teven. Det är fint.), kanske glo på Easy A och sen sooooooova. Det blir bra. 
Godnatt sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder! <3

2011-06-14 @ 14:14:59
Postat av: eelin

easy a är bästbästbäst!

2011-06-15 @ 20:59:15
URL: http://elinjbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0