Va falls?! En till?!?!

-gästblogg-
Jupp, en till bad girl som smyger omkring här i gästbloggartrakten.

"Bad boys bad boys whatcha gonna do when we come for you"

Enligt mig så skulle bad boysen npg bli ganska glada om jag kom efter dem... (a)
Jag har ju ganska inte så bra killsmak.. MEN(!) det ska det bli ändring på har jag bestämt och min riddare ska hjälpa mig på vägen! Jag ska nämligen(förhoppningsvis) börja på Enskilda nästa år(bästa gymnasiet i ny-kö-piiiing) och där finns det:
  • snygga killar
  • som är ordentliga killar
  • och "ringer istället för att smsa"-killar
  • killar som förhoppningsvis inte är bad boys
  • långa killar.
Och listan ovanför är killar jag ska satsa in mig på.
Alltså inte såna som har psyk relaterade problem, slåss, super(dricka är okej), röker på osv osv osv osv osv.

Nog om något vi tekniskt sett kan leva utan och till viktigare saker.
Nämligen...
Hmm...
Vi tar World of Warcraft!(surprice)

Igår laddade jag ner och började spela WoW(som det ofta förkortas). Jag är där en(nu level 15!! :D) human mage, och det går faktiskt ganska bra, tror jag.
Jag får hjälp(ofc) och idiotförklaras(ofc) av vår allas Alberto(tack) jämnt och ständigt! 
Men jag är faktiskt okej med idiotförklaringarna för vissa saker fattar jag bara inte, men jag pinnar på ändå!!
Ikväll ska jag förhoppningsvis hjälpa Alberto att komma upp i levlarna(plural? :S) för han var typ på 11 igår och vi ska köra dungeons tillsammans. Wopidoo!

(en bild på mitt öga.(Nähe?!))

Nu har jag(ni vet dock fortfarande inte vem jag är) gästbloggat färdigt(för idag)!

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: julia

JAG VET VEM DU ÄR. ehehheheheh. roligt gästinlägg :D

2011-06-18 @ 11:36:02
URL: http://juliasandstrm.blogg.se/
Postat av: Gissa vem!

Jag misstänker starkt en viss Greta! <3

2011-06-19 @ 00:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0