Tjugotre:tolv.

Åååh, imorgon åker vi hem! ;(
Fast det är lite skönt, faktiskt. Man saknar ju vännerna, och börjar bli lite less på att dela dator med familjen, byta hotell var och varannan dag och inte kunna säga att man har tjock rumpa. 
...för man har typ inte rätt att säga att man har stor rumpa här, tihi.

I alla fall.
Idag har vi varit på Sawgrass Mills för sista gången, så jag passade på att köpa sex t-shirts, ett par shorts, en kjol, två spel, tre par skor (två par Converse <3) och... Öh... Två halsband. 
Tihi, jag slänger kanske in bilder någon gång i helgen (eftersom vi kommer hem på fredag, typ. Härlit, åka klockan halv sex på torsdagen, landa i Sverige klockan 14 på fredagen typ, haha. Fast då är ju tidzon inräknat, haha.)
Men... Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jag saknar er? ;_;<33333333


Bjuder på en av mina favorit Charlie-videos, tihi. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0