Tillbaka i Ft. Lauderdale.

Som ni kan se i rubriken så är familjen tillbaka i Fort Lauderdale (Miami, typ), och första dagen har tillbringats vid poolen/stranden och sedan på Sawgrass Mills och biografen, haha.
Sol och bad på förmiddagen - myys! Och man börjar till och med se lite bikinirand, mähä. 
Shopping på eftermiddagen - väska, plånbok, strumpor och ett par shorts från Guess. Haha, hela min familj har blivit sådana märkesbögar - mamma äger numera ett par Ralph Lauren-skor och ett par Tommy Hilfiger-shorts, jag har Guess-shorts, Reef-skor och... well, massor av saker jag inte kommer på nu >:(
...Victoria's Secret behåar!
Och så blev det bio med bror på kvällen då :> X-men - First Class (höhö, jag är för lat för att klistra in YouTube-rutan i blogginlägget, haha). Och den här gången tog jag en stor läsk, och den var verkligen stor O.O
Jag kanske inte sa det, men vi var på bio när vi först kom hit också (innan vi åkte till Orlando :o) och såg Super 8. Egentligen ville vi bara se den för att den inte har premiär i Sverige förr än någon gång i Juli, typ, mähähäh.

igår köpte finmamma en finbok också :> Smokin Seventeen, den sjuttonde Stephanie Plum-boken! ^-^ Då blev jag lite glad, faktiskt. Fast nu har jag läst ut den, hmm... 



Och så vill jag passa på att kommentera det tidigare inlägget lite grann;
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaw ;_; <3
Mer orkar jag inte just nu faktiskt - och så finns det inte så mycket mer att säga :C 
I love you, baby (L)

Tihi, nu ska jag... öh... dricka Mojito och läsa Nora Roberts :3 
Toodles! ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0