This is the tale of Captain Jack Sparrow - pirate so brave on the seven seas.

( The Lonely Island – Jack Sparrow )

Nio dagar kvar.
Någon är taggad, och det är jag! Haha.

Men idag har väl inte varit världens bästa, kanske. Fast bara för att jag hatar sprutor, och höll på att kräkas när jag låg på britsen, yesyes. Ohögh, jag hatar sprutor >_<
Fast sen fick jag Ben & Jerry och cola av mami, så det känns lite bättre, haha. Och så säger Basse att man kan köpa min kärlek? Bullshit.
Familjen hade en trevlig stund när vi glodde på Total Black Out tillsammans, i alla fall. Grymt roligt när alla skrek över en teddybjörn, haha. 
Och resten av dagen har jag typ degat i sängen och glott på The O.C. Precis som igår. Och som jag kommer göra resten av helgen, typ, så vänta er inte en särskilt taggad uppdatering. 
Haha, jag vet inte vad jag ska skriva om, ffs. Jag borde hitta någon sådana där lista igen. Fast inte för lång, för jag kommer inte direkt hinna uppdatera särskilt mycket i Florida. I och för sig kan jag göra som många andra, och bara slänga in sådana inlägg när jag har brist på annat att skriva - och helt enkelt skita i att göra det varje dag i en månad, typ.
Åh, vad förvirrat det här blev.

Jag har ont i armen. Cepesköterska som tog i högerarmen :< Fast hon var snäll :> Min gamla skolsyster från Sundaskolan, typ, haha. Hon kände igen mig! That's weird, haha.

Men ni får ha det trevligt resten av er långhelg :> Tänk inte på mig, som sitter och degar i sovrummet och lever på B&J och cola. Nope. 

PUSS. (särskilt på dig, Basse. Vi måste ses igen när jag kommer tillbaka från Florida. Vi har inte träffats på evigheter! <\3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0