The Wizarding World of Harry Potter!

Yep, idag har man besökt Universal Studios, och då också The Wizarding World of Harry Potter. Finally! Hur länge har inte jag väntat på det? Ohmygosh, liksom.
Men det var asfint. Massor av bilder håller på att laddas upp på facebook i skrivande stund, så ni får checka in där - men jag lägger ut ett par stycken här ändå! Så jag låter bilder tala för sig själv, mähäh.




Och jag vet att mina tidsinställda inlägg med 30 dagars-projektet tog slut, men ni får helt enkelt överleva ändå. Jag ska se om jag kanske kan hitta någon annan än Sofieälskling som också orkar gästblogga lite grann, haha. Eftersom jag faktiskt inte har så mycket tid över känns det som. 
Men imorgon blir det nog lite chill vid poolen större delen av dagen, så något inlägg borde det bli ändå. Kanske. Jag kanske delar med mig av lite bilder av mina fina smycket, och min nya fina THE WHO T-SHIRT (från Hard Rock Café, haha. Med autografer på baksidan, ngehehe :33)

I alla fall. 
Mer bilder finns på facebook om någon är intresserad, yepyep.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0