Tell your boyfriend, if he says he's got beef, that I'm a vegetarian and I aint fucking scared of him.

( Don't trust me - 3OH!3 )

Don't trust a hoe, never trust a hoe, I won't trust a hoe cause a hoe won't trust me.

Eller något sånt, tihi. 3OH!3 ♥

Om typ tolv timmar lyfter planet. Taggad man är, haha. Och så har man ju typ 5000 kronor att spendera på vad man vill i USA - tack mor och far för 1000 kronor för redovisade steg, tack mormor för 500 kronor i födelsedagspresent och tack familjen Wisén för ytterligare 200 kronor i födelsedagspresent ♥
Haha. Taggataggataggatagga. Jag måste nog snart göra en spellista man tagg-musik (höhöhöhöhöhöhöhöhhö). Jag kommer dö. Jag kommer inte direkt sova någonting i natt eftersom vi åker typ 3.30 på natten, tihi. Sover jag någonting kommer jag bara vara tröttare på morgonen, liksom.

Och jag tänker köpa The Quibbler till finsofie ♥ Och lite godis. Bertie Bott's Bönor? Sugar Quills? Chokladgrodor? En egen Harry Potter kortlek? Det tror jag att Sofie skulle tycka om, haha. Fint.

Men. Jag är taggad. Och jag är taggad på Sawgrass Mills på måndag och tisdag, haha. Och sedan på bilresa på onsdag, hmm... OCH THE WIZARDING WORLD OF HARRY POTTER PÅ TORSDAG, OMGOMGOMGOMGOMGOMG. I alla fall så tror jag att det blir då :o
Fast egentligen vill jag ju helst vara där på lördag. Då är det ju årsdagen. Då har The Wizarding World of Harry Potter officiellt varit öppet i ett år. 
...och jag har längtat dit lika länge :3 Rauwr. ÅH VAD JAG ÄR TAGGAD!!!!!

Men nu ska jag ta och packa färdigt :3 Jag har fortfarande handbagaget att packa, yesyes. 
Sayonara losers! ^-^
(tihi, jag menade inte "losers" egentligen. Jag känner mig bara glad och dryg :3333333 Puss, ni vet att jag älskar er ♥)

Kommentarer
Postat av: FinSfi <3

ÅH TACK ÄLSKLING <3<3<3

2011-06-11 @ 19:45:51
Postat av: eelin

snyggast av alla kvinnliga nior, yes! :D

2011-06-11 @ 23:28:01
URL: http://elinjbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0