Sverige, Paris och Florida inom tjugofyra timmar.

Ohja, dramatisk rubrik.
Nejmen, nu har jag äntligen fått ta en dusch på hotellrummet efter tjugofyra timmars slit och släng. I kroppen är klockan o3:17, men här i Florida är den ju bara 21:17 ;)
Anyway. 
Ett par timmar flyg - mellanlandning i Paris - nio timmar flyg - en och en halv timme i bil där mor och far kör fel hela tiden - promenad genom staden - Frozen Lemonade till middag - dusch - och snart; Sooovdags. Men först måste Kim bli färdig i duschen så att jag kan hämta min lotion.

En sak som gjorde mig lite glad med flygbolaget är att de faktiskt hade helt okej mat :o Jag har fått tre flygplansmåltider, och alla var ganska goda :))
På flyget till Paris fick vi en fransk frukost bestående av blåbärsyoghurt, chokladmuffin, crossiant, apelsinjuice och svart kaffe. Trevlig överraskning för en trött flicka :3
När vi sedan satt på flyget till Florida så fick vi lunch - "Chicken, tomatoes, wheat berries with vegetables" (kopierat ur menyn, hehehe), och då fanns även vegitarisk lasagne som alternativ. Som eftermiddagsfika fick vi ost, Amarettimandelkaka, Citronpaj och kaffeeee. Mums.
Och så fick vi lite kyckling/pastasallad till middag, med äppelpaj till efterrätt - och till alla dessa måltider fick vi såklart också baguetter, möhöhöh. Gött.

Men nu måste jag slut, yep. Så puss på er, jag ska försöka höra av mig någon gång i framtiden! Det finns tidsinställda bildinlägg fram till... torsdag? Lördag? Ingen aning, någon gång.
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0