Solen skiner i Sverige också...

-Gästblogg-
Igår och idag har solen gassat över oss stackars solskygga svenskar(och diverse vana invandrare(det där låter lite rasistiskt...jag är inte rasist)). Det är så varmt att überkorta jeansshorts och en tunn disney t-shirt från New York får en att svettas. Bästa sättet att inte bli för varm är att sitta inne och lyssna på Sophie Ellis-Bextor
Därför ska dagen tillbringas på badhuset med Sfi och kanske Vera om hon hittar en bikini. Där kommer också en viss kille vara som försöker haffa mig(han är snygg men lite yngre...ganska rolig också.) och några andra välmusklade killar. Förhoppningsvis rör de på sig och showar off sina kroppar eller strular med mig, inte så noga med vilket de gör.
Ska nog äta en isglass där...och leka lite med den... väldigt oskyldigt så klart.
Ska försöka hitta en stor handduk som man kan ligga på nu, jag är faktiskt mycket snygg när jag ligger ner i bikini.
Ego.inlägg.ja.inte.okej.
...fastjo C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0