Slut på Orlando!

Imorgon åker vi tillbaka till Fort Lauderdale...
...vilket känns lite sadface, men jag överlever nog, haha. Vi har haft några fina dagar här i Orlando, och den sista (idag) spenderades på Universal Studios - tredje och sista dagen. Och nu fick jag äntligen köpa lite Harry Potter saker, men tyvärr var ju allting så äckligt dyrt... Och så fanns det inga time-turners >:C Eller The Quibbler. Så det gjorde mig lite ledsen, och jag visste verkligen inte vad jag skulle köpa med mig hem till älsklingssofie :c 
Och jag har inte ens köpt någon trollstav! För en trollstav kostade typ... 25/30 dollar. Vilket är dyrt.

I alla fall. Jag har ändå slängt bort lite stålar på onödigt skit (jag köpte till och med en ask med Bertie Bott's Bönor, men tyvärr hade jag ingen lust att punda ut ytterligare elva dollar för en åt Lawliet. Förlåt :c Men du får smaka av mina <3), så jag lägger ut lite bilder här nere C: 

Och så vill jag passa på att tacka finaste flickorna som gästbloggar lite åt mig eftersom jag har lite svårt att ta mig tid att skriva massor av långa inlägg :) Ni är bäst (haha, b for best, b for best, b for best... Ni har ingen aning om vad jag dillar om. Världens bästa busschaufför <3)

B for bilder!













Vykort (det fanns bara två sorter, så jag tog två av varje :>), fjäderpenna, bokmärke, kortlek, Bertie Bott's Bönor, slips, t-shirts, armband från Hard Rock, oooooch... Sofies present! :)
Fast hon ska inte vänta sig för mycket, haha. Jag ville inte spendera asmycket pengar på henne eftersom jag vill ha pengar kvar till objektiv och mer kläder och shit.

Men nu ska jag tralla in i duschen och lämna datorn till Kimmy - så puss på er
<3

Kommentarer
Postat av: Soooofie <3

Men jag försväntar mig inget stort eller dyrt! En sten på marken från Harry Potter världen skulle räcka ^^ <3

2011-06-22 @ 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0