Pretty please, I know it's a drag - wipe your eyes and put up your head.

( Avril Lavigne – Darlin )

Har precis tittat på Grey's Anatomy med mor, det var fint. Och så åt jag en KitKat-glass, tihi. Det var lite mys också.
Bror kom hem från konstert-grejs på sin skola, och då fick jag en burk cola av honom ♥ Bara för att han fick två stycken för konstert-grejset, haha. Snällbroder.

Idag blev det... Stå i cafét hela dagen och ha jour, haha. I princip stå och äta glass och dela ut kortlekar, höhö. Nejmen, lämnat in sista skolarbetet! Utropstecken därva. Då var man helt klar med kunskapsskolan, finally, haha.
Och på tal om kunskapsskolan... Jag fick min kunskapsskolan-tröja idag! :D Inte den där lama skoltröjan som niorna röstade fram med "Absolut Kunskap". Den sög. Men den där myyyysiga som det bara står "Kunskapsskolan.se" på, typ. Och den är så j*vla skön att jag håller på att komma bara genom att dra fingrarna över "fodret", haha.
Fast så har jag varit äckligt trött idag, haha. Så blir det när man sitter uppe till kvart över tre och studerar :3 MEN DET VAR SISTA GÅNGEN, MUAHAHAHHAHA. 
Ursäkta, lite hyper härva. Druckit för mycket kaffe, kanske.
Nejmen, nu är det bara tre meningslösa skoldagar (A-lagsdag, KSAB-galan och SKOLAVSLUTNINGEN (med basgruppsmys :3)) kvar, och sedan är det Hasta la vista Sverige, och Hola USA! :D

Haha, jag är taggad på USA. Elva dagar kvar nu, tror jag..? Och mor och far har införskaffat mini-pc som ska medtagas på resan, haha. Jag får se till att dra hem till någon kompis och tanka över filmer till hårdisken innan vi åker :>

Nu slänger jag in missbrukad Wizarding World of Harry Potter-bild här nere för att visa hur taggad jag är.



Klicka på bilden så får du en liten överraskning ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0