Paaaaaacklista!

Tjohoo, jag sitter och skriver packlist, höhö. Men det känns som att jag glömmer massor av saker, hmm... 

"Shorts
linne
luftiga toppar (två stycken typ, haha)
något par tights
sommarklänningen, tihi
korta strumpor (så att man kan ha converse till shorts, tihi)
jeans?
Kunskapsskolan tröja ♥ (Bra för... Svala kvällar? :c Eller en kall flygresa, tihi)
Cardigan
badskjortan (den som är tunn och luftig och bra att dra över bikinin när man går och köper en dricka, typ)
converse (antagligen de svarta, haha. men kanske de lila istället..? för modligen inte de lila, höhö)
sandaler
någon liten handväska av något slag
Elias
Jesper
"pengar" (kontokort, hehehehehehhehehe)
bok
hårddisk
smink
linser
glasögon
hårgrejer
Nintendo DS
deo
laddare
Mr Melvin
penna (haha, cepebarn som skriver ned penna på packlistan)
ev. parfym
bikini? (frågetecken där eftersom... min bikini är för liten, höhö)
nagelgrejs
våtservetter (för att ta bort smink, tjohoo)
Solbrillor (mina Ray-Ban, haha. Äkta också, tihi)
smycken?
kortlek
tandborste (om jag inte skriver upp det så kommer jag glömma den, haha)

Hej hopp, jag som typ inte hade tänkt ta med någonting, hehehe. Men det blir säkert bra. Något jag har glömttttt? Äsch, jag kommer säkert på massor av saker under den där 20 timmar flygresan (eller under mellanlandningen i Paris, töhö). Men jag tänker inte glömma linserna den här gången. (In case you were wondering så glömde jag linserna hemma när vi åkte till Turkiet, haha. Det var lagom roligt med bad och shiet då)

Men godnatt mina små snusmumrickar (stvafel? Jag har aldrig skrivit det där i hela mitt liv, höh), vi ses imorgon (och då kanske jag fixar några tidsinställda inlägg, yepyep)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0