Nytt hotell! ..igen. Och massor av fina saker! :D

Alltså, vi har typ bytt hotell en miljon gånger nu, bögbögbög.
Okej, tre gånger, men ändåååååå..! Först bodde vi på ett rätt så trist hotell i ett par dagar när vi kom hit, sen åkte vi ju till Orlando, och då bodde vi på awesomehotell #1, och sen kom vi tillbaka till Ft. Lauderdale och hamnade på ett skithotell >:( Men nu har vi bytt igen, och det här är faktiskt jättebra :)
Och det är typ tio meter till poolen, ngehehe.

Men igår åkte vi iväg till något random place i Miami, och jag hamnade på Victoria's Secret-rean igen, haha. Så nu har jag tre finfina presenter till Lawliet, Sfi och Da Greta Chen, fincheyerna :>
...och tre finfina body-prudukter och fyra finfina sminksaker till mig, MAHA! Jag slänger in bilder på allihop, bara för att jag uppdaterar så dåligt och ni ska få någonting finfint att titta på en stund i alla fall :) Mina fincheyer kan ju funderar på vad som är till vem, hehehehehe. Evil jag är ibland.
(Teven nyss; "IT'S NOT JUST A FALCON - IT'S A ROCK N' ROLL FALCON!" That's random.)

Finfina sminkgrejer (2 ögonskuggor, bronzer och lipsgloss, tihi), "Love Spell" shimmer mist, "Cupquake" body glimmer swirl cream, "Wild Scarlet" refreshing body mist, "Wild Scarlet" ultra moisturising hand and body cream, "Ravishing Love" eau de toilette spray, "Strawberry and Champange" refreshing body mist (Allting från Victoria's Secret)
En Horrocrux (medaljongen), The Unofficial Harry Potter Cookbook, Go Ask Alice, The Chronicles of Narnia (Allting från Barnes & Noble)

Jeppjepp. Och idag köpte jag grejer från Ikea, haha. Fint. 
Men pusshej alla barn, vi ses ju på fredag, typ. Åhh, jag åker snart hem igen :C
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0