Living in diguise, a true wizard on the inside - not afraid of what he had to do, he was the bravest man I ever knew.

( The Bravest Man I Ever Knew - Ministry of Magic )

Fin dag, faktiskt. Även om jag inte gjort något speciellt.
Glodde på Bones. Pappa skrattade åt mig när jag började gråta för att Mr. Nigel-Murray dog >:C Det var faktiskt sorgligt. Haha, jag har blivit så läskigt sentimental hela tiden.
Jag hade tänkt måla naglarna :o Fast... Så började jag fixa en låda till alla mina läppglans istället :3 Det fick bli den fina asken från Egypten, tihi.
Hmm... Det känns som att allt är från andra länder nu för tiden... Snäckring från Hawaii, ask från Egypten. How exotic :3

Tihi, för att matcha min fina Ministry of Magic-rubrik så slänger jag in en Harry Potter-relaterad bild :> Fast inte just den bilden. För den har jag inte tagit. Hmm... Men The Bravest Man I Ever Knew-bilden kommer säkert komma någon gång i framtiden :> Det är ju trots allt ett av de finaste citaten i DH.



Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0