Hjälpbloggarn Sofie

-gästblogg-
Var hälsade invånare på planeten ithania. Detta är Sofie, jag kommer i fred!
Eftersom att Felicia är på resa på planenten Awesome där hon shoppar MASSOR och ska besöka den södra delen av planeten som är Harry Potter världen! SÅ JÄVLA COOOOLT!
Jag tror att det var idag (torsdag) som dom ska åka dit men jag är inte säker....eller var det på fredag..jaja vi kommer nog ändå höra från henne när hon har vart där. Ni som läser här har ju sett dom fina kläderna hon har köpt (avundsjuk.se) och hört lite vad hon gör därborta så för att göra er lite mer avundsjuka så kan jag ju berätta att själv sitter man i Örebro i husvagnen och chillar :)  Jag vet, jag vet ni önskar att ni också skulle vara här men alla kan inte få det så skönt som jag xD
Nej men vi hoppas alla att Felicia har det roligt och skönt (somomhonintehardet) och vi hoppas hon snart kommer hem (medmassoravsakertillossallaxD) så vi får leka med henne :)
Innan jag går tänkte jag faktiskt lägga upp lite bilder :) kul va?...jag vet ^^
hihihi bara för att den är söt och för att hon är i Harry Potter världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0