Cause I need the fire and I need the smoke - my face in a smirk cause life is a joke.

( Bad Father, Bad Son - Von Benzo )

Okej, då börjar jag försöka länka via Grooveshark istället då, eftersom jag ändå aldrig använder Spotify längre, tihi :) 
Jag kom på nu när jag tittade igenom minneskortet att jag faktiskt har en bild på mig som inte är så gammal, så jag tänkte att jag skulle slänga upp den här istället då! Rufsigt hår och en kamera i ansiktet - fiint.



Jättevackert.

Idag gav min fina mor mig en gammal ring :> Jag gillar gamla smycken. Men den här ringen är egentligen inget spechul - och den är egentligen för stor för mig, så jag har den på tummen :$
Men den är ändå lite speciell, för den är tillverkad av snäckor och köpt på Hawaii, såå... Lite spechul? :3
Här får ni bild också :>



Tihi, har ni lagt märke till hur duktig jag har blivit på att lägga in bilder i mina inlägg? :> Det kanske blir lite mer intressant att läsa då också, haha.
Just nu håller jag på att göra rent en nagellacksflaska, så sen ska jag blanda eget nagellack :> Förhoppningsvis någonting som blir fint på skolavslutningen. Jag har inget nagellack att ha på skolavslutningen ._.
Först tänkte jag bara "fransk manikyr", typ. Fast mitt beigerosa nagellack var typ slut. Så det är den flaskan jag gör rent, hehe.
Alltså vad intelligenta mina inlägg blir ibland alltså. 
Egobild - någonting nytt - naglar. Felicia i ett nötskal.
Juste, jag hade ju tänkt slänga in en bild på armbandet jag fick av vännerna i födelsedagspresent. Hmm, jag har fortfarande inte tagit någon bild på det, haha. Jag känner att jag säger att jag ska ta bilder av saker, och så tar jag bilder på andra skumma saker istället (snäckring någon?). 

Jaja. Lev vidare på era lov nu.
...jag borde verkligen gå utanför dörren. Jag har inte gått ut sedan onsdags. Jo, förresten. Jag var ju och tog spruta igår. Annars har jag bara suttit inne :) 

PUSS FÖR I HELVETE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0