Vad har hänt egentligen?

Alltså... Jag vet inte vad som har hänt. Allting har varit så konstigt sedan jag kom hem i torsdags. Alla är så konstiga. Och wannabe. Och det blir bara så konstigt, och det känns inte som att två och en halv vecka borde ha gjort så stor skillnad. Jag menar... Come on.

Jag saknar Hanna. Jättemycket, faktiskt. Nu har jag suttit inne på mitt rum i två dagar, och jag håller på att börja cutta mig i armarna för att ha någonting att göra, typ.
Är det inte lite konstigt? Varje helg under hela terminen (även typ sportlov och sådant) så är det så jävla skönt att bara ligga i sängen och läsa en bok, glo på film eller lyssna på musik, typ. Men under sommar/jullov så håller man på att rycka ut håret med sina bara händer efter några dagar. Jag blir galen! Varför har jag inga kompisar utom Hanna, typ? Tönt jag är. Kanske borde ringa Bertil eller något. 

Vad har jag då hittat på senaste dagarna? Tittat på Easy A, glott på The O.C, läst igenom hela Harry Potter kokboken, börjar läsa om Nyckeln till ljuset av Nora Roberts, provat lite olika sminkningar och... Jag vet inte, tittat på film med Adrian och Edwin.

Jag måste fan komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0