Tillbaka igen? :)

Jag har inte kunnat blogga på några dagar nu eftersom vårat internet dog i det där blubbiga åskvädret som drog förbi förra veckan -.- 
Men igår lyckades vi åtminstone skaffa nya internetprylar, så I'm good :>

Julia var här i fredags, och vi hade... så kul man kan utan internet, haha.
...vilket betyder att vi tittade på film med mina föräldrar och spelade Hjärter/Harpan på datorn, typ.
Men det var kul att han någon att tråka med i alla fall ^-^
Såå... Igår spelade jag WoW. Och brushan fyllde arton, så man åt lite tårta också.
Och idag har jag spelat mitt nya Pokémonspel, lol. REDAN KLARAT MASSOR AV GYM JU.

Nu ska jag sluta vara töntig. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: julia

JOEY! fast det är inte så roligt. men det kanske gör min separationsångest lättare. lol. jag ska nog kolla på glee. eller himym. eller dh. GAAAAAAAAAAAAAAAH

2011-07-27 @ 22:23:25
URL: http://juliasandstrm.blogg.se/
Postat av: Malin :]

fiin bloogg :) hoppas allt är bra med dig! :D

Kram :)

2011-07-28 @ 11:21:57
URL: http://hovtramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0