Keep me stuck inside your head like your favorite tune.

Tänkte bara säga att jag lever, typ.

Idag kom jag på att jag inte har tittat på min mobil sen... söndags tror jag.
Så jag plockade upp den. Fast batteriet var slut. Så jag har ingen aning om någon har smsat eller något - vilket jag inte tror har hänt, men ändå.
*emochey*
Menn... Vad har jag hittat på sen i måndags eller när det nu var jag skrev mitt senaste blogginlägg? 
Jag har... spelat wow. Och tittat på Grey's Anatomy. Och spelat Pokémon. That's about it.
Någon gång i veckan tänkte nog mamma dra med mig till Norrköping eller någonting dock. Kul.

Finis kommer hem om typ två veckor! Då blir jag glad, jepp. 
Skolan börjar om typ... tre veckor? Ingen aning. Inte särskilt pepp på det i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0