I'll chase right after you, you are my golden snitch - I'll be your wizard, love, and you'll be my only witch.

( Wizard Love - Meekakitty feat. HeyHiHello )

Egentligen vill jag inte göra ett inlägg, för jag blir så glad när jag öppnar min blogg och ser en söt Charlie där. Men jag får väl offra mig då :C

Jag har tänkt jättelänge nu (läs: i någon vecka) att jag ska lägga ut lite pics på resten av alla grejer som jag införskaffade i Hamburgerland. Så nu har jag äntligen tagit mig i kragen och fotat allt. (tror jag -det var ganska mycket grejer...)


Och, ja, jag tog det lite till överdrift genom att publicera bilder på tuggummin och tidningar, typ. Men det är fint. Hope you liked it (which you didn't, höhö). Och som vanligt med miniatyrerna så är det bara att klicka på bilden så förstoras den :>

Och så bjuder jag på ett normalsized bild på t-shirten som Lawliet köpte till mig i Rom :> 
Hmm... Hon köpte en Mario t-shirt till mig, och jag köpte en Svampbob t-shirt till henne. Kan det vara så att vi är kompisar eller något?


Så pussis :)<3

Kommentarer
Postat av: julia

vi är bestisar sötnöt <3

2011-07-07 @ 18:47:18
URL: http://juliasandstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0