Ger upp

...bloggdesignen i alla fall. Nu får det vara svart och vitt, sure!
KUL ALLTSÅ.
Ursäkta, jag vill lacka ur lite grann på bloggdesign >:C
Sov gott nu.
Btw... Vad ska jag hitta på om dagarna för att sysselsätta mig?
Spela WoW? Sikta på att läsa om alla mina böcker? Lära mig spela gitarr? Skriva en bok? Glo på någon tv-serie?

...jag har redan spelat WoW. Och läst böcker. Och glott på första säsongen av Pretty Little Liars, jeppjepp. Det är ett litet tips där - det är en kul serie. 

Världen kan gå och dö.

Kommentarer
Postat av: eelin

höhö, jag har nördat sönder pretty little liars och sett alla avsnitt som finns att se 8)

2011-07-24 @ 22:39:58
URL: http://elinjbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0