Ullared, lol

Jaa... igår drog mamma iväg mig fyra timmar bort för att gå på Ullared, haha.
Inte mitt första shoppingval kanske, men jag lyckades spendera massor av mammas pengar :>


Maybelline New York expertwear blush, fickspegel, 2 Depend Art Liner
(svart+vit), Kiss Start 2 Finish (bas&toplack), rougeborse,
Desinficerande handtvätt (lol), Depend Crystal Rhinestones, pincett,
hårnålar, Maybelline New York the Falsies Volum' Express mascara och
Kubiss Nailpolish No. 63.


Proffs Dry Schampoo, Proffs Volume Powder och Franck Provost
Express Repair hårinpackning.

Sen köpte jag massor av kläder och sånt shit också, men det orkar jag inte fota och lägga upp bilder på, tihi.

Sen släpptes jag av på typ en festival, där kvällen spenderades. Fast jag stod mest och pratade med Ludvig, men det var kul :>

Nu ska jag spela Sims. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0