Schnubbi

^random noise.

Well, jag töntar fortfarande runt med sjuklighet, men det är lunch..! Finmamma köpte yoghurtglass och honungshalstabletter åt mig, och nu har vi precis glott på ett par avsnitt av Grey's Anatomy (S06).

Idag var väl första "riktiga" skoldagen då, antar jag. Samhällskunskapssläraren verkade helt okej, och engelska/svenska läraren är ju hur underhållande som helst, haha.
( "Daddy, can we have christmas this year?" "No! Christmas is for dumb people." )

Och så är det ju lagom chill att jag och Lawliet bara går till elva på måndagar B-) Jag vet att ni är avis.
Plus att vår senaste dag är 15:15, så det är lunch.

Men... Nu ska jag sussa, fucktiskt. SÅ DET SÅ. 


♥♥

Och eftersom jag inte har lagt ut bilder på aslänge så slänger jag in några gamla usa-bilder härva :$♥



Nu får det vara nog. Jag sparar några till imorgon, tihihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0