Saknar att vara liten

Jag i ett nötskal, alltså.

Nej men jag har det lite tufft med ny skola och allt, bara. Funderar på om Enskilda kanske var ett misstag - jag passar inte in, liksom. Får inga vänner, sitter mest ensam. Mellanstadiet all over again, typ.
Jag vet att det är mitt eget fel -.- Jag är blyg och vågar inte ta för mig och prata med folk, och de gånger jag försöker så blir jag mest konstigt tittad på.
Men men, det är ju bara mitt liv. Det är aldrig bra. Aldrig bara lyckligt.


Jag saknar dig, Ezzie ♥
Du skulle veta vad jag kunde göra.


Sen är det ju lagom kul att jag inte träffat Hanna sen vi var på Grönan, typ. Och det var ju inte direkt någon bästistid. 
Men imorgon får jag träffa Sofie i alla fall, någonting att se fram emot.

Nu blir det sängen. Pussis.

Kommentarer
Postat av: kim

Jag har ju frågat dig flera gånger om du vill sitta med oss och du vill aldrig, sen sa du att jag var jävligt idiotisk en gång, det är ju inte så snällt heller.

2011-11-25 @ 11:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0