Hemma igen!

Fast jag har varit hemma ett par timmar faktiskt :$ Men jag har varit upptagen med att dricka cola och spela wow, typ.

Men Ramsvik var trevligt. Fick några asfina rumskompisar som är lite galna och mysiga hela bunten, och dagarna spenderades med att... Ja, fiska krabbor, vandra i bergen, leta efter andra vattenvarelser och god-knows-what. Det låter aslame, men det var faktiskt skoj :)
Öööh... Jag glömde mitt minneskort till kameran hemma, men jag kanske kan tatta några bilder av Lawliet någon gång snart, who knows. Fast det fotades inte så mycket ändå, haha.

Well well, jag är apbajstrött, så det bär av till sänghalmen nu. Läsa nya böcker som mami köpt åt mig, och sen soooooooooooooooova ♥♥
pussiluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0