When I wake up the dream isn't done, I want to see your face and know I made it home. If nothing is true, what more can I do? I'm still painting flowers for you.

( All Time Low – Painting Flowers )

Todilou!
Dagen har varit lite mysig, tihi!
Jag har tittat på tre filmer. Gnomeo & Juliet, Knight & Day och Valentines Day. Mjupp. Haha, lite mysko blandning där kanske, men det var lite mysigt, liksom.
Och mamma har köpt en påse med sånt där godis som Herman brukar dela ut på fredagsquizet! Haha, inte särskilt gott, egentligen, men... Gott ändå. Öh, jo...
Och så fick jag en glass med tuggummismak, yesyes. lite mysko kanske, men det var fucktiskt helt okej, haha.
Såå... Nu funderar jag på vad jag ska ha på mig imorgon! Jag önskar att jag hade en cool kavaj, hehe, då skulle min outfit vara complete, liksom, haha.
Jaja, nu ska jag fortsätta med mitt, och låter er fortsätta med ert!

Pöss
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0