Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks, men för dig ska jag göra det tusen gånger om.

( Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan )

Tjabba, tjena, hallå, som alla coola kids säger!
Idag var det skoldags igen efter påsklovet. Ööh... Det var... Chill, hehe. Spelade kort typ hela dagen (Hmm... Jag känner att jag borde röstat på "Kunskapsskolan don't do homework..."-t-shirten istället...), och sen sprang jag runt på stan och letade efter avslutningsklänning tillsammans med Sofie och Greta. Fast Greta tog ingenting seriöst.
I alla fall. Jag hatar att prova kläder. Jag känner mig bara ful och äcklig, men det finns inte mycket att göra åt det.
Meeeeen, jag inhandlade två ringar och ett par örhängen i alla fall :> myspys. Jag smäller in bilder på ringarna här nere, yepyep! Kanske inte världens finaste, men bild i alla fall, tihi.

Puss och tjohejsansvejsan!
<3


Kommentarer
Postat av: Steinhilde

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-11-24 @ 14:25:48
URL: http://steinhilde.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0