It's like forgetting the words to your favorite song - you can't believe it, you were always singing along.

( Regina Spektor – Eet )


Hmm... Jag borde plugga. Men jag är så helvetes otaggad på att skriva om uppdraget (prognos -- Tellus om 50 år, för er som inte visste). Jag menar... JAG HADE SKRIVIT SEX SIDOR. Helvete.
Men det ska in i morgon, så jag får väl "bita i det sura äpplet", och hoppas att mamma har köpt farin socker, så att jag kan backa kakor när jag är färdig. Jag har ju i och för sig redan skrivit uppdraget en gång, så det bör ju inte vara så jättesvårt att skriva om det.
Helvete då.

Hur är det med er då?
Jag är trött som in i helvete, och taggad inför påsklovet nu då. Sitta inne, spela dator, och planera massor inför resan i juni, I guess. Haha, liv man har alltså.

MEN HELVETE, JAG SKULLE JU PLUGGA.

Vi ses senare, kanske
<3
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0