From an empty room on the first floor as the cars pass by the liqour store

( Jack's Mannequin – Into The Airwaves )

Ojsan vad det var länge sedan nu då!
Förlåtförlåtförlåt!

Öhem, jag är ganska glad nu för tiden faktiskt! Fast ganska rejält stressad, hmm...
Men jag överlever tror jag. Det är påsklov nästa vecka, så då kan jag slappa i en hel vecka! Och sen är det ju faktiskt inte långt till sommarlovet. Oh my god, lite panik vid den tanken. Jag har ju asmycket kvar att göra innan jag är redo att sluta nian!

I juni bär det av till USA. Florida, Miami, faktiskt. Och Orlando i några dagar. Det blir lite awesome. The Wizarding World of Harry Potter, of course, och Sawgrass Mills och allt vad jag nu ska hitta på.
Jag har sparat pengar i all evighet nu, haha, så jag kommer väl komma hem med fulla resväskor! Massor av Harry Potter grejer, och coola saker som bara finns att köpa i USA. Vad nu det kan bli. Dinosaurievitaminer? Haha, skum chey!

Sista nationella provet i engelska sker imorgon, följt av tre redovisningar. Huh, när gick jag och blev duktig? Någonting har gått allvarligt fel i världen. Men jag är i alla fall nästan klar med min biografi för 33 i engelska, så jag kan snart gå och sova, hihi.
...fast jag har redan sovit i flera timmar, ehehe. Jag kommer säkert inte kunna sova förr än typ... Tre i natt? Mucho möjligt.
Ugh, jag har tappat bort min loggbok tror jag. Det känns ju lite fail dock. Det är vaddå? Två månader kvar tills skolan är slut? Inte ens det. Shiet, och så måste jag pröjsa 50 spänn på en ny loggbok. Nej tack, liksom.
Nä, nu ska jag och mitt ego ta och skriva klart det sista om den här random snubben. Texten om Biafrakriget och texten om MSF är i alla fall färdiga! Score.
Alltså helvete vad jag vill sova! Hur kan man sova i typ åtta timmar på natten, sova ytterligare fem timmar när man trillar hem från skolan, och sedan ändå kännas sig helt slut framåt kvällen? Ingen aning. Jag kanske har sovit för mycket, vem vet? 

I alla fall. 

Pussiluss retards.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0