Everybody tells me that it's wrong what I'm feeling, I shouldn't believe in the dreams that that I'm dreaming.

( Selena Gomez & The Scene – Tell Me Something I Don't Know )


Okay, Sfi och Da Greta Chen åkte hem för några timmar sedan efter en mysig natt @ Felicias Place och chokladbollskaffe. Det blev lite fint faktiskt, och Greta fick "äntligen" se hur jag lever, hihi.
Min stackars bror begav sig nyss ut i det dunkla vädret för att införskaffa någonting för oss att leva på ikväll (typ kött, tror jag, haha). Jag hoppas att det inte börjar spöregna eller något.

Jag vet knappt vad jag ska göra förihelvete. Utan facebook sitter jag typ bara och stirrar på skrivbordet, haha. Jag har spenderat flera timmar idag med att glo när Kim och Adam spelade Oblivion på PS3. Ganska intressant dock, haha.

Och så sitter jag och lyssnar på Selena Gomez :$ Haha, stört. Imorgon börjar nya Spotify, eller vad man nu ska kalla det. Då blir det väl Tubeify på heltid, antar jag. Jag har fortfarande invites till det, btw. Haha, inte för att någon läser här, men ändå!

Jaja, puss på sötnosarna.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0