Don't forget all your clothes - they'll be in my way after you go

Tyler Hilton – Don't Forget All Your Clothes )

Just nu sitter man i köket hos da Schnackenburgs, och väntar på en viss Greta som duschar och packar sina saker, yesyes.
Hon ska följa med mig hemåt sedan, tillsammans med Sfi, och vi kommer ha en mysig kväll med filmer och pizza, typ. Tihi, det blir fint. Det är nästan aldrig folk hemma hos mig, blubb.
Blubb är ett så bra ord. Det beskriver typ allt - lycka, frustration, ilska. You name it! :D
Blubb! :D Blubb! D: BLUBB! ;@
Haha, jag är så galen! :D
I alla fall. Jag och Greta har varit ute hela dagen och bossat runt sjuor, yepyep. Duktiga cheyer är vi, så det så!
Jaja, nu ska vi nog tralla iväg och hämta Sofie :3
Puss och fisk, det blir inga bilder eller videos eller något, eftersom jag sitter vid Gretas dator.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0