You don't understand what - what I've been through.

( Mando Diao – You Don't Understand Me )

Det känns som att mitt skelett är gjort av is.
Det spelar ingen roll hur många tröjor jag sätter på mig,
eller hur många filtar jag gömmer mig under
- jag fryser ändå.
Jag fryser på insidan. Hela tiden. Flera månader i streck.

Åh, jag hatar att vara sjuk!
Det känns som att jag missar någonting, allting.
För varje gång så kommer jag tillbaka till skolan,
och allting är helt fucked up.
Folk har blivit "tillsammans", folk har blivit playade, osv.
Fast den här gången kan jag inte säga att jag bryr mig,
allvarligt.
När jag kommer tillbaka kommer allting vara precis lika idiotiskt.
Vad har jag gjort för fel?!
Den enda skillnaden från förra terminen är att jag är gladare.
Hur kan det vara negativt?
Varför hatar alla mig?


Fortfarande stolt över mitt MVG i orientering. Det är mysigt. Nästan värt att få feber för. ♥


Har knappt ätit sedan i... torsdags? Duktig Felicia, nu kanske du inte blir lika fet.

Kommentarer
Postat av: Det spelar ingen roll

Jag hatar dig inte. Men det kan du inte förstå, eftersom du bara stirrar dig blind på dina gamla s.k. vänner.

2010-09-28 @ 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0