When there's nothing left to burn, you have to set yourself on fire.

( Stars – Your Ex-Lover Is Dead )

Jag älskar att åka buss.
Haha, vad udda det där blev nurå, men det är sant. Jag älskar att åka buss.
Jag tycker inte om att gå hem från bussen sen, dock. HAHA. Ibland är man ju udda ♥
Egentligen kanske jag borde skriva mina känslor här, som en dagbok. Fast jag gillar ju inte dagböcker -.- nice.
JAG VILL BLOGGA ORDENTLIGT, SÅ ATT DET FAKTISKT ÄR INTRESSANT ATT LÄSA!
Fast jag kan inte.
Jag kanske borde videoblogga? Jag kan babbla iväg en halvtimme om ingenting, faktiskt.

Ååååååååh, vad sur jag blir! På dig. Och dig. Ni kan gå och ta er. Backstabbers.

Backstab, backstab. Mutilate.

Snart ska jag trycka ned lite shit i en väska, och dra till bussen.
Sen ska jag möta Lawliet på bussterminalen, och så ska vi åka hem till Sockerärtan.
Det blir mysigt, tror jag. Det brukar bli det, i alla fall. Kanske borde ta med garn, så att jag kan fingervirka ett hippieband? Eller är det lite för osocialt? xD
Åh, vad jag älskar mina vänner! De flesta, i alla fall :) Inte ni, men ni andra :D
Hoho, förvirring <3

Först ska jag dricka en kopp te,
och tänka på veckan som varit.
Och veckan som kommer.

Sen ska jag åka in till stan,
och gå ärenden
som egentligen inte
spelar någon roll.

Sen ska jag sova.
Vakna.
Åka till skolan.

Komma hem,
sova.
Vakna.

Sova,
vakna.
Sova,
vakna.

( tänk om jag blir överkörd av en bil? )


Poetisk man är ibland, då.

PUSSILUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, börja videoblogga! Det var en jättebra idé!

2010-09-18 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0