Try to let go of the truth, the battles of your youth. 'Cause this is just a game

( 30 Seconds To Mars – A Beautiful Lie )

Egentligen vet jag inte vad jag ska säga.
Det finns inte så mycket att säga.
Säga, säga, säga.

Jag stör mig på min knarknagel ibland.
Mitt hår är fult at the moment - men jag har tittat på en ny hårfärg.
Jag behöver måla om mina naglar, men jag har inte ork till det.
Jag känner mig äcklig.
Jag är äcklig.
Jag kanske får personlig väg i spanska nästa termin.
Det blir många personliga vägar - det saknas bara i matte också.
Jag har redovisat tre steg den här terminen.
Och bjudit alla på kakor.
Min kiwitvål är grön, och luktar mumsmums.
Jag skrev "Drömde drömmar som flög mot stjärnorna men klarade inte av att klättra upp för trottoarkanten" på ett papper.
Jag ska redovisa min engelska på fredag, och Matilda har mycket högre tankar om mig än jag förtjänar.
Det gör ont att tänka på mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Obetydlig äcklig idiot

Det är inget fel på dina naglar.

Ditt hår är inte alls fult.

Du är inte det minsta äcklig.



Jag vet inte vad mer jag ska skriva - eller vad jag borde skriva. Nu vet du i alla fall att det finns någon som bryr sig om dig, någon som ser dig för vem du egentligen är.

2010-09-22 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0