Old gypsy woman spoke to me, lips stained red from a bottle of wine.

( Sea Wolf – You're A Wolf )

Trött. Trött på allt. Trött på att inte synas. Trött på alla attentionwhores. Trött.
Friluftsdag. Mysigt. Spendera en hel dag på Femöre (där jag aldrig varit förut... eller?), tillsammans med Julia och Sofie. Julia blev ju självklart downside-Lawliet, så jag och Sofie sysselsatte oss själva *bigsmile*
Äsch, vem försöker jag lura? Jag längtade bara hem. Ingenting vill ju bli som jag vill ._.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
Kan du inte se hur mycket jag saknar det vi hade?

...
Jag saknar Basse.
Kom till mig, älskling, så kan vi stirra på Disneyfilmer, så kan du trösta mig när jag gråter.

Fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0