Jag tror jag tror på älvor.

Exakt, jag har tittat på den otecknade versionen av Peter Pan idag c':
Är man sjuk så är man.
Och spelat Oblivion på pappas dator, eftersom jag kände för att fuska *fnissfniss*
Och nej, jag är inte så dålig att jag inte klarar av att spela Oblivion utan att fuska -.-

Tittat på Desperate Housewives, förstås.
Druckit en kanna citronte med honung.
Ätit ett halft päron.
Myspys.

Nanana. Imorgon blir det nog lite skolatime i alla fall.
Måste ju dit och kopiera powerpointen till kursen -.- prov nästa vecka, vettu.
JAG ÄR FOOOOORTFARANDE STOLT ÄVER MITT MVG I ORIENTERING!
(där ser ni hur dålig jag är på orientering, eftersom jag kan vara stolt i en vecka efter tentan)

Nu orkar jag inte babbla mer.
Titta på Charlie en stund, sen soooooooooooooooooooova.
Tröttermörter.

Pussiluss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0