I'll do anything for you - kill anyone for you.

( Coheed and Cambria – Wake Up - Acoustic Version )

Jag känner mig så äcklig.
När jag äter. När jag ätit. När jag tänker på att äta.
Jag är så äcklig.
Är det något fel på mig? Varför orkar ingen med mig annars? Varför orkar ingen sträcka fram handen, och visa att jag inte är ensam?
Jag är ensam. Jag är äcklig.
Jag är så jävla äcklig.

Varför kan jag inte vara lika fin som de andra?





Och bara för att det var någon som kommenterade om det (ja, jag skulle gärna veta vem som kommenterade det också :C);
Ja, jag har slutat med låtarna i blogginläggen o: Youtubegrejsarna har ju blivit så skumma x.x
Men om ni faktiskt gillar låtarna jag tipsar om, och vill att jag ska fortsätta med dem, så kan jag självfallet göra't ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0