We don't need anything, or anyone.

( Snow Patrol – Chasing Cars )

Jahapp.
På måndag är det dags att börja skriv, då ;)
Det blir en fin liten bok som kommer heta "I have a dream".
Nejdå, jag stjäl inte Matin Luther Kings citat O.o

Just nu dricker jag chokladmjölk och beklagar mig över att jag papercuttade min läpp igår. Ibland har man ju skills (y)
Bögbögbög ("FELICIA! Använd inte bög som ett skällsord!") Fittafittafittafitta.
Nej, jag har inte alls för mycket fritid.

Kan man vara trött, fast man har sovit tolv timmar i sträck? JAG ÄR SÅ JÄVLA UTMATTAD!
Jag vill inte tillbaka till skolan. Jag vill dö i sömnen, så får jag sova förevigt. Myspys.
Fast det får bli efter NaNoWriMo. Härrrrrrli't.

Puss och damp,
Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0